En fin födelsedag

Idag är det min födelsedag. Jag har firat den tillsammans med min lilla familj. Vi har haft en härlig dag. Den inleddes med att barnen åkte med sin pappa till det lilla lokala bageriet och köpte färska frallor. Jag fick lite sovmorgon och därefter blev jag bjuden på go-frukost.








Dagen skulle bjuda på varmt väder, så vi bestämde oss för att bege oss till havet och stranden. Där blev det lite bad och fika. Därefter åkte vi en sväng in till Simrishamn för lite mat, fish & chips i luckan. Sen hämtade vi upp maten vi beställt dagen innan på Börje Olssons skafferi. Lite chark, ostar och annat gott. Väl hemma blev det födelsedagstårta toppad med de sötaste jordgubbarna och med blåbär från torget. På kvällen mumsade vi sen i oss delikatesserna. Här sitter jag nu mätt och belåten och nöjd med dagen.



  
























Kommentarer